کل ظاهر برند اساساً مورد بازنگری قرار می گیرد. از آن زمان به بعد شعار این برند “Meßmer moment (لحظه ای می سازد)” شده است. امسال اولین تغییرات Messmer – اووامبو و اینکا – معرفی می شوند.

1858
ادوارد مسمر با پیشنهاد نفیس یک چای سیاه عالی فروشگاه مواد غذایی و خوشمزه خود را در بادن-بادن آلمان افتتاح می کند و نام Meßmer به زودی مخفف بهترین کیفیت می شود.
1884
ادوارد مومر با انواع مختلف چای به تهیه کننده دربار امپراتوری قیصر ویلهلم اول تبدیل می شود.
1886
اتو مومر (متولد 1858) شعبه ای را در فرانکفورت ام ماین افتتاح می کند که متخصص تجارت ملی چای است.
1895
چای مسمر “Thee Messmer” را به عنوان علامت تجاری ثبت کرده و بدین ترتیب اولین برند چای را ایجاد می کند. غذاهای نفیس و چای مسمر در سراسر کشور بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.
1908
“Thee Messmer” علامت خود را به “Messmer Thee “ تغییر میدهد
1930
آرم مارک دوباره طراحی شده است و گروه مشخصه برند را دریافت می کند.
1936
کیسه چای به عنوان حق ثبت اختراع برای اولین بار توسط برند مسمر انجام و محافظت می شود.
1990
Te Ostfriesische Tee Gesellschaft مسمر را می گیرد و برند را به هامبورگ می آورد.
1995
با اضافه شدن نواز قرمز رنگ به بالا، لوگو مدرن می شود و شعارش می شود: “مثل چای آن روز”.
1996
برای اولین بار چای سبز موجود در یک کیسه چای به بازار آورده می شود.
2000
برای اولین بار Meßmer به فن آوری گره در کیسه چای روی می آورد و با منگنه های فلزی مخالفت می کند.
2001
2005
اولین چای سفید موجود در یک کیسه چای به بازار معرفی می شود.
2008
Meßmer MOMENTUM درهای خود را در HafenCity هامبورگ باز می کند.
2011
ظاهر برند Meßmer کاملاً بازبینی خواهد شد.
2012
مسمر گفتگوی مستقیمی را با طرفداران خود در فیس بوک آغاز می کند.
2015
Meßmer تنها تأمین کننده چای است که کل محصولات خود را به گواهینامه “مواد اولیه پایدار” تبدیل می کند.
2015
10 سال لحظه های لذت بخش چای در Meßmer MOMENTUM ، برنامه های فوق العاده و آموزش های فشرده تهیه چای.
2017
مسمر چای شیر ارگانیک “Matcha Latte” را راه اندازی و برای اولین بار یک چای ریز ریز معرفی می کند و بدین ترتیب یک دسته محصول جدید را برای تولیدات بیشتر چای باز می کند.
2018
از ماه مه سال 2017 ، کلیه چایهای سیاه ، سبز ، میوه ای و گیاهی از مسمر حتی از 70٪ مواد اولیه پایدار تشکیل شده است. هدف این است که تا سال 2020 100٪ مواد اولیه چای را از تولید پایدار تامین کنیم.
2018
شعار برند Meßmer در حال بازنگری است و اکنون می خواند “Meßmer moment my moment”.
2019
چای مسمر به رنگ آبی نجیب می درخشد و در نگاه اول می توان در تجارت یافت: به لطف طراحی بسته بندی جدید ، هیچ کس مجبور نیست برای مدت طولانی چای ما را جستجو کند.
